Tæve

“Elsk mig!” “Nus mig!” “Giv mig mad!”
Hunde er simple og ligetil. Er du god ved dem, opdrager du på dem, sætter grænser og passer på dem, har du en tryg, hengiven, glad og lydig følgesvend. På nogle måder indrammer det meget godt en del af min seksualitet.

Rent faktisk, og ikke overraskende i betragtning blogindlæggets titel, har jeg en tilbagevendende fantasi om at være/agere hund i og overfor en seksuel relation.
Selve ‘hundelivet’ tænder mig. Kravle nøgen rundt på alle fire, med halsbånd, måske med hale, spise og drikke af en madskål, tisse på gulvet eller jorden, lade mig kneppe bagfra som en god tæve, lade mig kærtegne og røre ved, men også ligge som en fin og kærlig skødehund, altid tilgængelig og kun et fingerknips væk. Mentalt er der mange flere elementer i fantasien.
At være en voksen kvinde og lade sig selv ydmyge ved at opføre sig som en lille hund. At ‘fornedre’ sig selv i liderlighed og hengivenhed føles forkert og rigtigt på samme tid. Det er en blanding af ydmygelse og vidunderlig skamløshed.

Som privatperson er jeg trods mit temperament og min lidenskab ganske hæmmet, endda blufærdig, hvis jeg presses op i et selvbevidst hjørne. At ‘lege’ med hundens egenskaber er også at tillade sig selv at trodse blufærdigheden, hæmningerne og andre menneskelige karaktertræk, som virker hæmmende på liderligheden, perversionerne og lysten.

De seneste dage har jeg fået en gevaldig lyst til at udforske det nærmere. Jeg ligger i min seng, nøgen, om aftenen og fantaserer om at have en relation til en mand, jeg har så meget tillid til, at jeg kan være hans lille tæve.
Fra det øjeblik jeg træder ind ad døren og har afklædt mig, kan jeg hverken taler eller gå på to ben.
Han vil kigge mig i øjnene, når han beder mig lave tricks for at få en godbid.
Han vil se og genkende det perverterede sind, og han vil kunne lide mig for det.
Han vil vide, at ydmygelsen ved at være hund er krænkende for selvhøjtideligheden og blufærdigheden.
Han vil forstå, at mennesket bag er stritter imod, men at hendes inderste ønske er at hengive sig i al sin blottede nøgenhed og perversion – for hvad gør man ikke for at være en god tæve?

Leave a Reply

